Monday, June 11, 2018

libro Màrqueting i aplicació de la comunicació en la música popular (Manuals) Irene Colom Valls pdf


Descargar PDF Leer en línea



Aquest llibre és un manual sobre com la comunicació, estratègica i en relació amb el màrqueting, pren forma al servei de la música. Els conjunts musicals, i més concretament, els músics de la música popular -el pop i el rock, principalment-, en tant que creadors d'una obra artística, són els primers interessats en què la seva obra pugui ser coneguda, compartida i gaudida pels públics. És així com el màrqueting pot esdevenir una font d'orientació des d'on encarar la seva activitat artística i la comunicació, a partir dels seus principis, eines i estratègies -des de les més convencionals fins a les recents formes de promoció digital- es presenta al seu servei. La comunicació i el màrqueting, així, desenvolupen part del seu potencial per afavorir a l'àmbit social, econòmic i artístic que és la música popular.
[Descargar] Màrqueting i aplicació de la comunicació en la música popular (Manuals) PDF Irene Colom Valls
Màrqueting i aplicació de la comunicació en la música popular (Manuals) libro Irene Colom Valls
libro gratis Màrqueting i aplicació de la comunicació en la música popular (Manuals)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.